Jak nakupovat?

1. MOŽNOSTI A CENY DORUČENÍ

Zásilkovna

  • Cena:
    • 69 Kč pro objednávky do 999
    • 0 Kč pro objednávky od 999
  • Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 39 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - následující pracovní den po odeslání
  • Doba uložení - na pobočkách 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní), před Vánoci 5 dní (prodloužení na 6 dní); v Z-Boxech 3 dny (možno prodloužit o dva dny)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

PPL přepravní služba

  • Cena:
    • 99 Kč 
  • Rychlost dodání - následující pracovní den po odeslání
  • Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Osobní odběr v naší kanceláři na Pankráci

  • Cena zdarma
  • Možnost platby na místě - ne
  • Rychlost připravení k vyzvednutí - v den objednávky či následující pracovní den
  • Doba uložení - 5 pracovních dnů
  • Notifikace - ano, emailem
  • Adresa: Bartákova 1121/3, Praha 4, 140 00
  • Výdejní doba:
    • dle domluvy se zákazníkem

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
  • U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Naším partnerem pro platební transakce je Comgate. Obchodní podmínky Comgate naleznete zde

3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 30DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme tuto dobu prodloužili až na 30 dnů, protože za naše produkty dáme ruku do ohně. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy odstoupení od smlouvy odešlete.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy a přiložte kopii faktury.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Dogology s.r.o., Bartákova 1121/3, Praha 4, 140 00

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

4. ZÁRUKA

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

5. REKLAMACE

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@dermafood.cz nebo telefonicky na 604 384 810.
  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Dogology s.r.o., Bartákova 1121/3, Praha 4, 140 00.
  • Přiložte kopii faktury.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 604 384 810.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu


Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.