Jak nakupovat?

Možnosti dopravy a platby můžete vidět kliknutím zde.

Naším partnerem pro platební transakce je Comgate. Obchodní podmínky Comgate naleznete zde

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 30DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme tuto dobu prodloužili až na 30 dnů, protože za naše produkty dáme ruku do ohně. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy odstoupení od smlouvy odešlete.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy a přiložte kopii faktury.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Dogology s.r.o., Na Strži 1683/40, Praha 4, 140 00

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

ZÁRUKA

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

REKLAMACE

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@dermafood.cz nebo telefonicky na 604 384 810.
  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Dogology s.r.o., Bartákova 1121/3, Praha 4, 140 00.
  • Přiložte kopii faktury.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 604 384 810.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu


Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Pravidla využití dobírky

Dobrý den,

rádi bychom vás upozornili, že při výběru platby dobírkou se zavazujete k převzetí a zaplacení objednaného zboží.

Pokud tedy objednávku potvrdíte a nevyzvednete, mohou Vám být následně účtovány náklady na dopravu a manipulaci s nevyzvednutou zásilkou.